Aisea e filifili ai vili fao e leai se pulumu

aisea e filifili ai

O lo'o fa'atupula'ia ma fa'atupula'ia le maketi fa'atau fao, ma e tele fo'i ituaiga Fa'ali'i Fao.Afai e te le malamalama i ai, e faigofie lava ona e paʻu i le mailei a nisi tagata faʻatau: faʻatau se oloa leaga i se tau taugata.

I le taimi nei, o mea sili ona taatele i luga o le maketi o fao fao e leai ni pulumu ma faʻataʻitaʻiga fao kaponi.E mafai ona e fa'avasegaina i latou?

E tele tone o fao fao ma faila eletise e mafai ona e mauaina i luga o le initaneti, ma e matua faigata ai ona filifili po o le a le mea e sili ona lelei mo oe ma pe aisea ua matou i ai iinei e fesoasoani.

I lenei imeli, o le a matou faʻatusatusaina le fao fao e leai se fesoʻotaʻiga e masani ona faʻaalia i luga o le maketi i aso nei ma faʻavasega le fao fao mo le pulumu ma le carbon brush, o le isi (Metalic Brush) o loʻo atiaʻe mai Misbeauty.

aiseachoose_01

O mea taua ole fao fao e leai se pulumu:

Ulua'i Brushless Motor - Sili atu le lelei

Misbeauty Brushless Nail Drill Machine e sau ma le afi e leai ni pusi e tu'ufa'atasia ai le mana maualuga, la'ititi la'ititi ma le mamafa, sili atu le fa'amamaina o le vevela ma le lelei, fa'avavevave le fa'aogaina o laina, ma le fa'aogaina o le pisa eletise maualalo.

Malamalama ma filemu, fa'alelei e uu

Mamafa lima lima, ofoofogia mamana, galue filemu ma lamolemole!E tau le mafai ona e lagonaina le tetete.O lenei mea e te maua ai se faʻataʻitaʻiga filemu ma sili ona fiafia i le manicure.

Sei o tatou tilotilo i le eseesega i le va oi latou:

Tulaga lelei

Brushless> Metalic Brush> Carbon Brush

Fa'atusatusaga tau

Tau maketi ole vili fao brushless 35000rpm: $60 i le $80

Tau maketi o fao vili fao kaponi 35000rpm: $40 i le $50

aiseachoose_02

Auiliiliga auiliili

E mafai ona galue pea le afi e leai ni pulumu mo le 20K itula, e mafai ona galue pea le afi mo le 500 itula

O le faʻaaogaina o le eletise o masini e leai ni pulumu e na o le tasi vaetolu o pulumu carbon

O le afi e leai ni pulumu e sili atu ona mautu ma galue malie ma filemu

A e filifili pe fia le tele e te naunau e totogi i lau faila eletise, e tatau ona e mafaufau i le tele o taimi e te manaʻo e faʻaoga ai le fao fao.

O le a le fao sili ona lelei mo oe?


Taimi meli: Iuni-03-2019